Вереміївські сайти:
Дружні сайти:
Сайт учителя Бройченка А.Г.
Сайт Братейко
Музей Старицького


Шановні відвідувачі!
Ми раді вітати вас на сторінках шкільного
сайту і висловлюємо
щиру вдячність за інтерес до життя та історії нашої школи. Сподіваємося,
що сайт допоможе вам отримати цікаву і
корисну інформацію.
Ласкаво просимо!
За останній рік
15 тисяч відвідувачів

Щиро дякуємо!






Погода у Вереміївці


Погода у Вереміївці






Тут книги розумні спокійно живуть
У тихій величній світлиці.
А двері широкі, відкриті ведуть
До знань золотої скарбниці.

    Герої романів, легенд, повістей
    У тиші говорять із нами.
    В книжках – відкриття всіх великих людей,
    Думки, що хвилюють віками.

Ведуть нас в незнане книжки,
Розрадять, коли нам нелегко.
Для нас зберігає їх довгі роки
Шкільна бібліотека.



    Бібліотека Вереміївського НВК у своїй роботі керується Законом України „Про освіту”, Указом Президента України „Про заходи щодо поліпшення функціювання та розвитку загальної середньої освіти”, національними програмами „Освіта”, „Діти України” та Законом України „Про бібліотеку та бібліотечну справу”, „Положенням про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу”.
    Бібліотека своєю діяльністю сприяє реалізації державної програми у галузі освіти і культури, дотримується принципів гуманізму і демократизму пріоритету загальнолюдських цінностей.

Основні завдання бібліотеки

    Бібліотека школи – бібліотечно–бібіліографічний, культурно-просвітницький, інформаційно–методичний центр, що забезпечує акумуляцію і доступність інформаційних ресурсів: книг та всіх інших носіїв інформації.
    Бібліотека поєднує функції спеціальної та навчальної бібліотеки, здійснює роботу з підручниками, книгами та іншими носіями інформації.
    Забезпечує бібіліографічно-інформаційне обслуговування всіх напрямків навчально–виховного процесу.
    Сприяє вихованню в учнів інформаційної культури, любові до книг, культури читання, вмінню користуватися бібіліотекою, набуттю потреби в систематичному читанні для розвитку творчої думки, пізнавальних інтересів і здібностей, успішному засвоєнню навчальних програм, факультативних курсів.
    Допомагає всіма формами і методами бібліотечної роботи самоосвіті учнів та вчителів, забезпечує літературою їх різнобічні потреби.
    Зробити бібліотеку центром спілкування дітей, організації їх всебічної самоосвіти місцем цікавого та змістовного дозвілля, місцем формування читацьких інтересів.
    Основне завдання бібліотеки - формувати в учнів уміння самостійно працювати з книгою, за допомогою книг заохочувати їх до здобуття знань, до навчання, розвивати допитливість, активність і самостійність мислення, постійно працювати з книгою.

Діяльність шкільної бібліотеки спрямована:

    - на виховання в учнів інформаційної культури;
    - любові до книги;
    - культури читання;
    - вміння користуватися бібліотекою;
    - на забезпечення різноманітного змісту навчального процесу, всебічне сприяння підвищення методичної майстерності вчителів шляхом пропаганди педагогічної літератури та інформації про неї.
    Особлива увага буде приділяться широкій популяризації української літератури. Літературі з питань освіти, історії і культури українського народу та поваги до рідної мови національно - культурних і духовних надбань нашого народу.

Робота з читачами

1. Формувати в учнів уміння користуватися бібіліотекою.
2. Протягом навчального року залучати до систематичного читання учнів 1-11 класів.
3. Створити деференційований підхід у обслуговуванні читачів.
4. При записі та перереєстрації читачів проводити індивідуальні бесіди , робити індивідуальні помітки в формулярах читачів.
5. Поновити списки для позакласного читангня по шкільній програмі з української ліітератури.
6. Працювати з дітьми , що потребують посиленої уваги :
    - обдарованими дітьми;
    - дітьми інвалідами;
    - дітьми схильними до правопорушень.
7. Постійно допомагати учням у користуванні підручниками, словниками, бібліографічними виданнями.
8. Пропагувати бібліотечно – бібіліографічні знання серед дітей шляхом проведення бібіліотечних уроків.
9. Виступати на батьківських зборах , педагогічних радах , методичних нарадах, нарадах при директору по питанню збереження навчальної книги.

Як читати книгу

1. Взявши у руки книжку, прочитай:
    - заголовок;
    - прізвище автора (чи відомі тобі його книжки? );
    - де і коли видана книжка, для якого віку;
    - анотацію, зміст, передмову (якщо вони є);
2. Розглянь ілюстрації. Хто художник? Подумай:
    - про що і про кого може йти мова у книжці?
    - чи хотілося б тобі прочитати її?
3. Ти прочитав книжку. Після цього:
    - познач слова, зміст яких тобі невідомий;
    - яка основна думка книжки (що хотів сказати автор?)?
    - чого вчить цей твір;
    - назви дійових осіб;
    - чи охоче читав ти книжку;
    - чи хотілося б тобі прочитати інші твори цього автора або книжку на подібну тему?






Повернутись на початок сторінки